Soooooooft helg....

Den här helgen har bokstavligen sniglat sig fram och jag har bara sovit, sovit och sovit. Ikväll ska jag se en av mina favoritfilmer, "The nightmare before Christmas", Jag ÄLSKAR den. Jag gillar filmer som är lite skumma. Jag ÄLSKADE också "Coraline och spegelns hemlighet". Jag har läst boken, men filmen var ännu bättre. Fast boken är läskigare. Förra helgen var jag och en kompis på grönan och åkte INSANE!!!!!!!!
Det var verkligen Insane; vi satt uppochner i den värsta backen med folk som vägde ganska mycket. Vi åkte den 2 gånger. Sen åkte vi Jetline 10 gånger. Vi sprang mellan Insane, Jetline, Extreme (fast den vågade jag inte åka), Jetline, Jetline, Jetline och Insane! Jaaa, Insane asså; Ska man sätta betyg?

Snurrighet: 4/5
snabbhet: 5/5
Rolighet: 6/5!!!!!!!!!!
Slutsats: Insane är det galnaste, men också roligaste, jag någonsin åkt. 

Vi käkade också massa popcorn och försökte på ett chokladhjul, men ni vet hur det är; man vinner inte alltid.
Idag har jag sovit och spelat sims 3. Vi ska äta nu men jag avslutar inlägget med en bild på det hela!


Jag skriver snart om inte en meteor träffar mig i huvudet
//Friffe

Kommentarer
Postat av: anonym

usch,isane verkar as läskig!

2009-08-31 @ 17:04:57
Postat av: anonym

insane*

2009-08-31 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0