Välkommen till "THE BLOG"

Hallojsan och välkomna till MIN blogg. (bara min, mohahahaha)
Jag älskar att vara glad, att bara känna glädjen spritta i kroppen, att vilja hoppa upp det högsta man kan och sen landa på jorden igen.
Jag har väldigt tråkigt men igår såg jag "En shoppaholics bekännelser"/"The confessions of a shopaholic"
Den var superbraaaa! Jag gillade verkligen Isla Fisher, hon spelar jättebra. Jag vill inte avslöja någonting så jag skriver inget. Se den filmen, men glöm inte att inte läsa på baksidan. :p
Man tycker verkligen synd om henne vissa gånger, Alltså Isla Fisher/Rebecca.
kom ihåg att inte ta nån skit och ha det gött
//Friffe


Kommentarer
Postat av: Carro

Den har jag sett xD<3

2009-09-25 @ 18:28:19
Postat av: Emma<3

ja me<33

2009-10-07 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0