gaaahhhh.... läxförhör och SO läxa (Plus svenska i övermorgon)

Plus språk på Fredag och en till SO-läxa på fredag!

SUCK.....

Jag får göra en header i helgen; jag hinner inte nu. Min dag var väldigt stressig.

Jag vaknade halv åtta och åt frukost. Vi började fem över halv 10 idag för att lärarna hade något mysko möte. Vi började på morgonen med NO. Vår lärare gav oss glatt med läxor tills på tisdag (om en vecka). Det kommer bli jobbigt. Sen hade vi gympa. Johan tvingade oss springa runt trekanten. Sen hade jag elevrådsmöte över hela lunch-rasten så jag hann varken duscha efter gympan eller äta lunch. Efter det hade vi svenska och då fick vi läxa tills på torsdag (Om två dagar). Sen hade vi slöjd. Jag och Agnes roade oss med att skratta åt mina missbildade gubbar. Sen hade vi teater. Jag var as-hungrig. Jag käkade en macka och sen kom jag ihåg att jag glömt engelska boken så sen när jag åkte hem ringde jag Agnes och tvingade henne att läsa så jag kunde skriva upp allt. Nu är jag dö hungrig och måste plugga.

Kramar Friffe

Kommentarer
Postat av: Naima

Åh! tack för påminnelsen om alla läxor >.< Hade nästan glömt bort att vi i C har engelska i morgon.. och nån matte stencil ( vi fick skippa matten idag, läraren var inte där XD)

2009-10-13 @ 19:15:45
Postat av: klaruhs

Läxor -.-



<3

2009-10-16 @ 16:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0