Jag vet, jag vet.....

Jag sa att jag skulle skriva mycket men sista temaveckan ni vet, mycket att göra.

Nu är temaveckan slut. Jag kom på andra plats i någon skum gissa-vad-lärarna-bor grej, Agnes vann.

I onsdags såg jag "de tre musketörerna". DEN ÄGDE SÅ HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FRIDA WESTERDAHL IN MY HEART! Andreas Kundler rockade också hårt. Jag fick också en trumpinne av Leif André i slutet!

Jag har inte kunnat skriva igår för att jag var på LISEBERG! Det var helt sjuuukt kul, inte som Grönan förstås men nästan. Flumeride var väldigt rolig, vi åkte den typ 10 gånger. Balder var väldigt kul men väldigt heeeeemsk också. Vi köpte en bild, det ser ut som om jag typ ska dö eller bajsa på mig. Mamma har typ blivit en ny person; vi fick jättemycket godis och läsk. Jag önskar att ni kunde varit med, Agnes, Klara och Caroline. Ni skulle ha älskat det. 

Det fanns en bergodalbana som loopade och det var 90 graders backe och sånt. Jag vågade inte. Vi hann inte uppskjutet, jag skulle viljat åka den. Hotellet vi bodde på var verkligen jättebra också. Vi åkte också någon grej som mamma älskade som man typ åkte i skogen och fick vatten på sig. Jag blev duschad 2 gånger, det var inte kul. Många tycker att Liseberg suger men det var faktiskt över förväntningarna - lugnt.

På tåget hem läste jag HP 7 på engelska, den är fortfarande väldigt bra. Vi kom hem och jag typ sprang till datorn och kollade vem som åkt ut i Idol. Jag fattar inte att Camilla kom vidare, hon förstörde Hallelujah, min favvolåt. Nu ska jag titta på Robins på datorn.

Hoppas ni haft en skön helg
//Friffe
ps: besök www.klaruhs.blogg.se, hon rockar!
   

Kommentarer
Postat av: klaruhs

:') Söta Frida, nej sötaste Frida. Inte westerdahl utan du bästa kompis.

haha, jag hade oxå velat va där men vi ses på tisdag<333333333333333

2009-10-04 @ 21:53:15
URL: http://klaruhs.blogg.se/
Postat av: klaruhs

Taack<3 Älskar dig! din blogg knekker

2009-10-06 @ 21:23:28
Postat av: klaruhs

Taack<3 Älskar dig! din blogg knekker

2009-10-06 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0