Onsdag

Tråkig rubrik.
Jag känner mig väldigt fantasilös och tråkig idag. Såhär kunde tex ett samtal se ut:
- Hej (jag)
- Hej, hur mår du?(Agnes)
- Sådär (jag)
- ok.... Vilka ämnen har vi idag? (Agnes)
- Vet inte (jag) 

Det var mycket roligare när Idol gick på vardagar. Vi hade fotboll i måndags. Jag och Agnes släpade oss igenom plågan. Efteråt var vi halvdöa. I tisdags hade vi i alla fall teater. Det var DÖÖÖÖÖÖÖ kul! Se upp alla kartonger, här kommer jag! Det är allt jag säger; resten är hemligt :@

Idag hade vi typ MA på morgonen och vår vikarie sa typ till mig att jag borde börja i sjuan om en vecka. Stor chock. Jag lämnar INTE sexan. Sen hade vi ENG. Det var ganska dött. Vi jobbade typ med djur. Sista kvarten läste jag min HP bok på engelska. Sen hade vi SO. Det var kul. Sen hade vi SV, det var inte kul. Jag gillar inte min lärare i SV. Hon tittar liksom ner på klassen. Vi får inte räcka upp handen på hennes lektioner förrän hon har pratat klart; det tar typ en halvtimme.

Idag fick vi Hamburgare, mums mums!
Vill bara tipsa om bästa bloggen i världen: www.klaruhs.blogg.se
Följer bloggen varje dag, You go girl!
Ses imorgon (och, ja jag orkar inte ha någon bild idag)
//Tråkiga Friffe

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Frida!!!!!

2009-10-08 @ 21:17:43
Postat av: klaruhs

Heej! Fin design ;) Det var spanska prov <33

2009-10-09 @ 14:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0