Dumma mig alltså!

GAAAHH! Nu har det typ gått en vecka till utan att jag skrivit. Aja, det hjälper inte att gråta över spilld cola :D
Hela veckan har jag farit hit och dit som ett kanonskott. Gitarr, karate, HJÄLP vi har spanskaläxa till i morgon, teater, karate, AHHHH vi har SO tills i morgon, karate och mer läxor. Suck; jag stönar och ojar mig bara jag tänker på det. I förrgår (fredag) trodde jag att jag äntligen kunde ta det lugnt och sova hur länge jag ville morgonen därpå. Det visar sig när jag firar min glädje inför mamma och morfar att det inte stämmer. Vi ska åka in och köpa musikgrejer till gitarren och gå på national museum. Actually, I'm crying!

Morgon:
8.15 Frida vaknar och går ner till frukost. Förbannar allt i världen för att hon inte sovit längre.
8.30 Frida skriker till in mamma att fixa frukost. Mamma blir sur.
8.45 Frida hoppar över frukost och går och spelar sims 3.

12.00 Frida och morfar äter lunch; potatis och köttbullar.
12.30 Frida och morfar åker in till stan.

Det var faktiskt roligt. Vi såg jättefina tavlor och jag köpte en capo. Det är en sån grej till gitarren som man använder för att man ska ställa in det så det låter bra när man sjunger. (Jag är helt outstanding, alltså; så pedagogisk). Sen när vi kom hem såg vi film. Jag vaknade kl.9.15 på söndagen. jag ringde min kompis kl. 10.00. Vi åkte och shoppade. Jag shoppade en rosa klänning på Gina Tricot och lite strumpor och typ mamma grejer på lindex och två tröjor på Bik Bok. Jag var också och tittade på ett PS3 till min förtjusande lillasyster i julklapp ( jag vet, är sååååå tidigt ute). När vi kom hem satt jag med gitarren lite och sedan åt jag kyckling wok. Det var ganska gott, plus att jag fick äta med kinapinnar; jag älskar att äta med kinapinnar. Nu ska jag berätta något fantastiskt. JAG SKA ÅKA TILL LISEBERG PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ÄGER! Det kan såklart inte tävla med grönan men herregud det är ju ändå ett tivoli. I LOVE IT! Det är så himla bäst. Jag ska åka balder tills jag spyr och FLUMERIDE! Utvärdering av Liseberg kommer.
Snart kommer mina föräldrar och förstör blogginlägget, bäst att sluta medans glöden ännu lever :D
Vi hörs i veckan, jag LOVAR
Hugs Friffe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha love u most. Nemen lilla lilla liiiiiiilla Frida, du vet väl att Liseberg utklassar Grönan 50 gånger om :O! Inte för att jag vart där men "Thats a fact" XD

Jäkla rikunge som kan köpa ps3 till sin syrra x) Love you ses på tisdag<33333333333

2009-09-27 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0