Flummigt test

Idag är jag sjuk (inte svininfluensan, bara förkyld) så jag surfar runt lite på olika bloggar och hittade ett roligt test.

Ta fram din mobil och gå in på skickat. Räkna ner fem sms och så skriver du svaret på första frågan. skrolla ner fem till och skriv det som står på andra frågan. Sen fortsätter man så. :D

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
Nadja nr2?

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Var det kul?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
kommer Micki idag?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Bussarna går dåligt. Jag kommer nog 10 över

5.vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Nä, jag kan inte idag

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Ok

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag är hos Agnes. Jag ska jobba snart.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ska vi göra nåt idag?

10. Din romantiska replik?
Vgd?

11. Vad skulle du sga om du blev bestulen?
Jaaa

12.  Vilken är din favvo-mening/ord?
Var är du?

13. Vad älskar du att säga till din pojkvän/flickvän?
Var är du i boken?

14. Vad älskar du att höra från din pv/fv?
Nu regnar det



haha!!! 11 var bäst :p eller 6.
Som sagt, jag är sjuk. Det suger för nu missar jag grejer i skolan. Jag har klinkat lite på gitarren idag och läst förstås.
Jag skriver snart om jag inte dör av svininfluensa (även om jag inte har det)
//Friffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0