Fredag, can you feel it

Dansar till tonerna av "Heartless" och konstaterar att idag så är det FREDAG!!!!!! Jag ska kolla på Idol, käka massa popcorn, lyssna på bra musik och chatta. Men det får inte bli för sent för jag ska på karateläger imorgon. I dag var vår SO-lärare as schysst; hon släppte oss en timme tidigare. Alla typ blev JÄTTE glada och dunkade i borden o så. Jag är FRISK! Mamma frisläppte mig igår. Idag ska jag kanske se en film. Men jag vet inte, vi har typ inget bra. Här är lite tips på vilka bloggar ni kan besöka om ni inte har nåt o göra.
www.carrolife.blogg.se
www.klaruhs.blogg.se
www.jagarenutomjording.blogg.se

Har ni nåt bra filmtips? Kommentera isåfall, i desperat behov av filmtips. Ikväll får vi äcklig mat. Typ mammas mysko gryta med fullkornsris. Blääää. Hoppas kunna tvinga pappa o göra nåt annat; han gillar inte heller mammas påhitt. 

Såg ni de där killarna på Idol som lurade juryn? Jag ÄLSKADE dom. Dom sopade fullkomligt banan med juryn. Jag såg klippet typ 10 gånger och sen drömde jag om killarna. Jag har sagt det och jag säger det igen: Jag behöver nog Terapi.

Jag skriver snart igen om jag inte äter ihjäl mig på popcorn :p
//Friffe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-13 @ 14:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0