Jaaa Måndag.... *svosch* Jaaa FREDAG!

Förlåt för att jag inte skrivit så mycket i veckan. Det beror på två anledningar.

1. Ni vet popcornen för två inlägg sen? Jag FICK aldrig popcorn :(
2. Jag har haft så sjukt mycket läxor i veckan! Kan nån kolla om det är lag på att alla lärare i hela landet ska dränka eleverna i läxor v.... 38? (Jösses, jag vet inte ens vilken vecka det är!)
3. Ett skadat ben kan bidra

Nu sitter jag och kollar på Idol. Det är verkligen sköööönt att det är fredag. I morgon ska jag se filmen "Prinsessa" på bio. Den verkar suuuuuperbra.

Idag fick jag mina popcorn :D De var goda och bra saltade. Jag satt med gittaren i knäet för bara några sekunder sen, och spelade min favorit låt "Behind these hazel eyes" med Kelly Clarkson. Nu håller jag på och läsa Harry Potter och fenixorden. Filmen var en katastrof; såg ni dementorerna? Boken är ialla fall bra :p

Hoppas ni får en soft, skön, superduper helg.

Vi hörs snart!
//Friffe
ps. Besök www.snyggareblogg.se om ni vill ha tipps på snyggare blogg. Fast det hörs nog på namnet .ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0