Lördag igen!!!!

Idag är det lördag. Själva ordet låter liksom gott. Jag vaknade på morgonen av att min kompis som sov över stirrade på mig. Jag kan inte sova när folk stirrar på mig. Vi gick upp och gjorde en frukost servering. Det var jätte najs. Vi åt när vi hade serverat mamma, Sara och mammas kompis. Sen gjorde vi typ ingenting i en timme och frågade bara "vad ska vi göra". Sen gjorde vi lite grejer innan vi åkte iväg och åt SUSHI! Jag ÄLSKAR SUSHI! fast jag gillar bara den råa laxen så jag beställde in så himla mycket rå lax. I veckan så har vi haft ganska kul, gjorde en uppgift om Iliaden och Odysséen (för er oinvigda är det två sagor om en gubbe i gamla grekland). Jag har haft en ganska långsam vecka, har tränat karate, lärt mig lira Halleluja på gitarr, varit på teatern och sovit över med en kompis. Jag hade B-språk, det var kul. Jag läser tyska. Nu ska jag ner och plundra kylen på glass.
Jag skriver snart om inte Micheal Jackson äter upp mig
//Friffe

Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0