Skadat knä


Jag har skadat knäet. Ordentligt. Så här gick det till:
Vi hade gympa och spelade Ultimate frisbee (idiotisk sport, ska aldrig spela igen.) En kille i min klass hängde på ett fotbollsmål och gungade på nätet. Jag stod bakom och helt plötsligt träffade hans stenhårdagympasko mitt knä. Jag sjönk ihop i en halvliggande ställning och skrek: AJ! Den här killen (om du läser detta kan du ju faktiskt be om ursäkt imorgon även fast det inte va ditt fel.) Han brydde sig inte och fortsatte bara gunga. Jag fick smällen på ett jätteömt ställe så jag fick nån bandagegrej av skolsyster och haltade runt hela dagen. Vi fick tillbaka stödprovet idag; det gick jättebra 36/36!
Hoppas knäet i bättre i morgon.
Hugs Friffe


Kommentarer
Postat av: fredrica

hej, allt bra?!:)

2009-09-16 @ 17:55:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Carro

Synd det där med knät :(

2009-09-17 @ 15:10:13
URL: http://carrolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0