Tjenamors

Friffe här.
Idag så är det måndag. Jag ser framför mig typ dvärgar som går till skolan i röda mössor när jag hör ordet måndag. Jag behöver nog terapi.

Imorgon startar IDOL! Det tycker jag är jättekul. Jag älskade Kevin Borg och Amanda Jenssen från de förra säsongerna. Jag nynnar fortfarande på "with every bit of me" :D för mer info gå in på http://www.tv4.se/idol

Idag har jag tränat karate, spelat gitarr, gått i skolan (WOW, vilken överraskning), haft tyska (igen), NO och livskunskap. Det var ganska roligt alltsammans.

Nu vill jag bara påminna om att, jag är jättesent ute och jag vet att alla är lite trötta på honom nu, den störste, "The king of pop" Michael Jackson är död. Jag älskade honom, en stor förebild för alla inom musiken och låtar som "Thriller" och "Man in the mirror" kommer alltid jag att komma ihåg. Vilka var dina favoriter med Michael Jackson?

Kom ihåg att titta på idol och ha det gött.
Jag skriver snart om inte min dator pajar.
//Friffe



Kommentarer
Postat av: Carro

Haha vet nt riktigt, Thriller och Beat it :D <3

2009-09-09 @ 13:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0